Opći uvjeti korištenja

Ovdje možete pronaći sve informacije o sigurnoj i brzoj kupovini našoj u online trgovini www.lollipop.hr

  1. KAKO IZVRŠITI KUPOVINU?

Prodavatelj je tvrtka Lollipop  d.o.o. (u daljnjem tekstu Lollipop), a kupac je svaka osoba koja izvrši narudžbu i plaćanje putem kreditnih kartica, e-bankingom, općom uplatnicom ili pouzećem u web shopu lollipop.hr (u daljnjem tekstu Kupac). Na uvjete prodaje primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (NN 19/2022).

Da bi izvršili kupovinu u Lollipop web shopu možete, ali i ne morate biti registrirani korisnik. Nudimo opciju brze kupnje bez registracije, ali kao registrirani korisnik imate razne pogodnosti: pamćenje vaših podataka za plaćanje i dostavu kako ih ne biste morali upisivati prilikom sljedeće kupnje, pamćenje vaših narudžbi, članstvo u Lollipop klubu i ostvarivanje popusta i nagrada.

Pokraj svakog proizvoda nalaze se ispisani detalji vezani za taj proizvod: ime proizvoda, kratak opis, cijena, dostupne veličina i količina. Cijene istaknute na stranicama pored pojedinog proizvoda vrijede za sve oblike plaćanja. Cijena je maloprodajna, PDV je uključen.

Proizvodi se naručuju odabirom svih ponuđenih varijacija i stavljanjem u košaricu. 

Narudžba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

Pristupom “Košarici” dobivate uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu. Ako imate kodove za voucher ili popust unesite ih prije koraka završavanje kupovine (gumb «krenite na plaćanja»). Završavanjem tog koraka pristupate obrascu narudžbe u koji ste dužni upisati osobne podatke i podatke primatelja ako se njegova adresa razlikuje. Uz ukupnu narudžbu biti će naznačena cijena poštarine ili da je dostava besplatna. Nakon primitka podataka iz narudžbe na ekranu će biti istaknuta obavijest da je narudžba Kupca zaprimljena, a Kupac će o primitku narudžbe dobiti posebnu obavijest elektroničkim putem na naznačenu adresu e-pošte. Pomoću zaprimljenih informacija moći ćete pratiti svoj paket na stranicama odabrane kurirske službe.

Ako je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje općom uplatom, a Lollipop trenutno ne raspolaže naručenim proizvodom, o tome će u primjerenom roku obavijestiti Kupca te mu vratiti uplaćena novčana sredstva. Ako naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu Lollipop će obavijestiti Kupca da proizvod trenutačno nije raspoloživ te ga izvijestiti o roku u kojem je proizvod dobavljiv. Naručeni proizvod, ovisno o tome da li je dostupan na skladištu, Lollipop isporučuje u najkraćem mogućem roku.

Kako mogu biti siguran da sam ispravno izvršio svoju narudžbu?

Ispravnost izvršene narudžbe možete provjeriti u potvrdi narudžbe poslanoj putem e-maila. Svoje narudžbe možete pronaći i na korisničkom računu u kategoriji «Narudžbe». Ukoliko imate još pitanja u vezi s narudžbom, u bilo kojem trenutku možete kontaktirati našu službu za korisnike putem e-maila info@lollipop.hr ili telefonskim pozivom radnim danom od 7-15h na broj 048/296366.

2. SKLAPANJE UGOVORA

Izlaganje robe u online trgovini ne predstavlja pravno obvezujuću ponudu već samo neobvezujući online katalog. Prilikom završavanja narudžbe zaprimit ćete automatski e-mail o zaprimljenoj narudžbi i ponudu za plaćanje ako ste odabrali opciju «virmanskog plaćanja».

Potvrda narudžbe izdaje se odmah po završavanju kupovine u online trgovini, ali ne predstavlja prihvat ugovora. Vašu narudžbu možemo prihvatiti slanjem prihvata narudžbe, slanjem narudžbe unutar 48h ili nakon zaprimanja uplate.

3. PLAĆANJE

Plaćanje naručenih proizvoda se može izvršiti:

  • Virmanom/ općom uplatnicom (mobilnim bankarstvom)
  • Pouzećem. tj. prilikom zaprimanja paketa
  • Kreditnim karticama

Ukoliko narudžbu ne platite u roku 72 h (3 dana) narudžba se otkazuje. Prije otkazivanja ćemo s Vama provjeriti razlog neplaćanja koji najčešće bude smetenost uz malu djecu kod kuće. Narudžbu možete ponovo izvršiti i platiti u roku.

Sve proizvode koje personaliziramo po Vašoj želji kao i one koje radimo po narudžbi je potrebno uplatiti prije izrade, njih ne šaljemo pouzećem.

Plaćanje općom uplatnicom:

Nakon završavanja kupovine, ponuda za plaćanje dolazi na e-mail korisnika sa svim podacima potrebnim za avansnu uplatu na račun tvrtke Lollipop d.o.o. nakon koje se šalje pošiljka ili se proizvod stavlja na listu za izradu ukoliko se proizvod radi po narudžbi.

Plaćanje pouzećem:

Plaćanje robe izvršit će se prilikom dostavi paketa u iznosu navedenom na računu bez skrivenih troškova i naknada. GLS nudi mogućnost plaćanja pouzeća gotovinom i kreditnom karticom.

Plaćanje kreditnim karticama:

Jednokratno plaćanje bez naknade omogućeno je za sve Maestro® , Mastercard® i Visa kartice.

Obročno plaćanje od 2 do 4 rata bez naknade omogućeno je za narudžbe iznad 100 €.

4. DOSTAVA

Unutar Hrvatske pošiljke se isporučuju:

  • na BOX NOW paketomate 3 € kroz 1-3 radna dana nakon slanja pošiljke.

Brzo i beskontaktno preuzimanje svoje online narudžbe. Svoj paket možete preuzeti u odabranom paketomatu 24/7.

U trenutku kada dostavljač isporuči paket u pretinac paketomata, zaprimiti ćete  SMS i e-mail obavijest o paketu. Poruke sadržavaju i PIN šifru za otvaranje ormarića. Unosom koda otvorit će se pretinac s Vašim paketom i tada možete slobodno preuzeti Vaš paket.

Od trenutka zaprimanja poruke s informacijama o isporuci, paket možete preuzeti u roku od 4 dana (96 sati).

Ukoliko ste odabrali opciju “BOX NOW online plaćanja” status zaprimljene poruke će biti: ‘’Platite XX.XX EUR kako bi mogli preuzeti pošiljku’’. Jednostavni koraci će Vas odvesti na brzo kartično plaćanje nakon čega dobivate PIN za otvaranje pretinca paketomata. Ova opcija plaćanja nema dodatnih naknada za pouzeće.

  • GLS-om koji vrši dostavu od vrata do vrata, a cijena dostave je 5.5 €, a pošiljke stignu kroz 1-3 radna dana nakon slanja pošiljke. GLS jedino ne dostavlja na manje otoke pa će te pošiljke biti predane HP-u, a iznos dostave je isti.

GLS šalje SMS s vremenom isporuke te se najavljuje pozivom prije preuzimanja. 

Naknada za pouzeće prilikom dostave GLS-a je 1.5 i biti će vidljivo obračunata na kraju kupovine. Načini plaćanja prilikom preuzimanja (pouzeće) GLS pošiljaka: gotovina i kreditne kartice.

Prag za besplatnu GLS dostavu je 100 eura.

Narudžbe u Njemačku i Austriju se isporučuju GLS-om, a cijena je 10 (bez opcije pouzeća). Pošiljke stignu kroz 3-7 radnih dana.

Narudžbe u Sloveniju se isporučuju GLS-om, a cijena je 8.5 (bez opcije pouzeća). Pošiljke stignu kroz 3-5 radnih dana.

Koliki je rok dostave?

Odmah dostupni proizvodi obično su dostavljeni već slijedeći radni dan, ne kasnije od 3 dana ako se uzme u obzir vrijeme u danu kad je predana narudžba, količina zaprimljenih narudžba te adresa dostave. Ukoliko neki proizvod treba u doradu vrijeme za izradu se produžuje kao što je navedeno pored opisa proizvoda o čemu ćete biti obaviješteni. Dostava obiju kurirskih služba najčešće bude slijedeći radni dan od slanja pošiljke.

Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Nakon otpremanja pošiljke ćete zaprimiti mail i SMS kurirske službe s brojem pošiljke i linkom za praćenje. Obje dostave službe su obično na dostavi već sljedeći radni dan.

5. ARTIKLI I DOSTUPNOST

Kad na stranici otvorite artikl koji vas zanima, ispod cijene se nalazi status istog koji može biti:

DOSTUPNO – ovo znači da je artikl na zalihi i da se može isporučiti odmah

DOSTUPNO UZ NARUDŽBU – ovo znači da artikl nije na zalihi, ali ga možemo izraditi. Rok isporuke ovisi o proizvodu i periodu zaprimljene narudžbe. Uvijek se javimo s rokom izrade kako bi se uskladili jer znamo da se posebni proizvodi rade za posebne datume i ne smiju kasniti ni dan.

Slike proizvoda su ilustrativne prirode kao i opisi proizvoda koji su informativni, te ne moraju uvijek i u svim detaljima (nijansa, materijal izrade, podstava ili ukras na proizvodu i sl.) odgovarati stvarnim proizvodima. Zadržavamo pravo izmjene kroja, materijala i detalja na proizvodima bez prethodne najave.

Većina naših proizvoda treba u doradu ili kompletnu izradu pa provjerite detalje u opisu proizvoda. Za neke male dorade poput personalizacije ili izrade trakica trebamo tek nekoliko radnih dana dok za izrade cijelih haljina i dodataka odijelima trebamo 2-3 tjedna.

Ukoliko trebate nešto do određenog datuma ostavite nam u napomeni kako bi se mogli organizirati.

6. CIJENE

Cijene su izražene u eurima i sadrže zakonom propisani PDV 25%.

8. KAKO NAPRAVITI ZAMJENU PROIZVODA?

Ukoliko ste naručili neodgovarajuću veličinu, boju proizvoda ili zbog nekog drugog razloga želite napraviti zamjenu u ponudi imamo dvije vrste zamjene pošiljke:

  1. Pošiljku nam vratite na adresu s koje je poslana (J. Vargovića 2, 48000 Koprivnica) o vlastitom trošku, a po primitku pošiljke ćemo Vam poslati novu bez odgode i dodatnih troškova dostave putem BOX NOW paketoma.
  2. Zamjena pute BOX NOW paketomata (nadoplata 3€). Napravit ćemo Vam adresnicu za povrat te šaljemo novu nakon što nam se pošiljka vrati na adresu.
  3. Možemo napraviti i ZAMJENSKU GLS pošiljku, a Vi ćete pripremiti staru pošiljku koju ćete predati kuriru prilikom dolaska nove. Iz NOVE pošiljke ćete morati izvaditi adresnicu (naljepnicu s adresom) i predati kuriru zajedno sa starom pošiljkom. Na adresnici je naša adresa za povrat pošiljke da ju ne morate Vi printati. Kuriri će znati da je pošiljka zamjenska te će Vam pomoći u procesu. Zamjenska pošiljka se plaća 8.5 eura.

9. REKLAMACIJA

Ako proizvod zbog male nepažnje naših radišnih ruku nije u potpunosti savršen ili ste zbog nepažnje zaprimili krivi proizvod javite nam se putem e-maila info@lollipop.hr ili telefonskim pozivom radnim danom od 7-15h na broj 048296366 te ćemo dogovoriti besplatnu zamjenu proizvoda.

Kupac ima pravo na reklamaciju u zakonskom roku (Članak 10. NN 19/2022). Reklamacija se mora najaviti prije povrata i poslati na podrska@lollipop.hr . Nakon zaprimanja povrata i pregleda robe ćemo odgovoriti na reklamaciju i izvršiti povrat novaca za proizvod/e, ali ne i za dostavu. Sve informacije pogledajte pod “Povrat proizvoda”.

Ako je Kupac greškom primio krivi proizvod, a ne želi zamjenu nego povrat, smatramo da se radi o povratu proizvoda i vrijede svi uvjeti za standardan povrat opisani niže.

10. UPUTE O RASKIDU UGOVORA/ POVRAT

Imate pravo jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana, ne navodeći razloge za to.

Pravo na jednostrani raskid istječe nakon 14 dana od dana kad ste stekli, ili od dana kad je treća osoba od Vas imenovana, a različita od dostavljača, stekla fizički posjed robe.

Za ostvarenje prava na jednostrani raskid, morate nas (Lollipop d.o.o. Augusta Šenoe 6A, 48331 Gola, Hrvatska OIB: 05587556988 podrska@lollipop.hr ) obavijestiti jasnom izjavom kao što su pismo poslanom poštom ili e-mailom o svojoj odluci da jednostrano raskidate ugovor. 

U slučaju jednostranog raskida ugovora nadoknaditi ćemo cijeli iznos troškova proizvoda, ali ne i dostave jer je to prolazna stavka kurirske službe, bez nepotrebnih odgađanja i ni u kojem slučaju ne kasnije od 14 dana od dana kad smo obaviješteni o Vašoj odluci o jednostranom raskidu ovog ugovora. Povrat sredstava ćemo izvršiti koristeći isti način plaćanja koji ste Vi koristili za početnu transakciju, osim ako nije izričito ugovoreno drugačije; u svakom slučaju, nećete snositi nikakve dodatne naknade kao rezultat takvog povrata troškova. Pravo na povrat troškova zadržavamo do primitka povrata robe.

U slučaju da ste naručenom narudžbom iznad 100 eura ostvarili besplatnu dostavu, a vraćenim proizvodima ta narudžba više nije iznad navednog iznosa, povrat sredstava će se umanjiti za dostavu u iznosu 5.5 € tj. 7 € ukoliko je narudžba plaćena GLS pouzećem ili kreditnom karticom.

Robu trebate poslati nazad o vlastitom trošku i to bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju ne kasnije od 14 dana od dana kad ste nas obavijestili o Vašem jednostranom raskidu ugovora. Rok je ispunjen ako pošaljete robu natrag prije isteka roka od 14 dana.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje proizlazi iz rukovanja robom, osim rukovanja koje je potrebno radi utvrđivanja prirode, karakteristika i primjene robe.

Opranu i nošenu robicu nije moguće vraćati, kao i personalizirane proizvode ili one rađene po narudžbi.

Povrat i zamjena robe kupljenih na posebnim akcijama nisu mogući, osim ako u uvjetima akcije nije navedeno drukčije.

Povrat prethodno zamjenjenih proizvoda nije moguć.

11. Izjava o sigurnosti online plaćanja

CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima. Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

12. Podaci o ponuditelju

Naziv: Lollipop d.o.o.

Sjedište tvrtke: Augusta Šenoe 6a, 48331 Gola

Adresa email pošte: info@lollipop.hr

Upisano u Sudski Registar: Trgovački Sud Varaždin

Broj u Sudskom Registru: 070108886

OIB: 05587556988

Vat.: HR05587556988

Temeljni kapital: 20.000,00kn uplaćeno u cijelosti

Članica Uprave: Maja Blažek

Osnivačica i direktorica: Maja Blažek

Datum osnivanja: 13.03.2013.

IBAN (Zaba): HR5323600001102334285